UCAPAN PENGHARGAAN

Datuk Nasir Safar, Presiden KVMM melalaui paparan facebooknya membuat kenyataan berikut:

PENGUNDI JUJUR DAN IKHLAS, Melalui FB , Saya ingin melahirkan penghargaan dan terima kasih diatas kerjasama semua pihak yang membantu dan menyokong saya dalam undian Majls Tertinggi nombor urutan .53 . Bagi membolehkan saya mendapat no 46 dari 62 calun yang bertanding dan dgn undian 10240 undi , dgn 12 bhg , dari 191 bahagian ini  bermakna setiap Negeri telah memberi undi kepada saya Biar pun saya tidak dipilih dan memiliki apa2 jawatan dan sebagai membalas jasa kawan2  saya akan terus memberi pandangan melalui pletfom facebook ; tentang transfomasi pemikiran baru dalam semangat gagasan 1Malaysia .

Salam perjuangan sahingga titisan darah terakhir .

Image

Nota: Datuk Nasir telah gagal dalam cubaan untuk jawatan Ketua UMNO Bahagian Tg Piai dan Majlis Tertinggi UMNO pada 19hb Oktober yang baru lalu. Kita mengucapkan SYABAS kepada beliau kerana telah menawarkan diri dan mencuba sedaya upaya dengan dorongan dari kawan-kawan UMNO dan Veteran MAYC.

Leave a Reply

