PETIKAN DARI TEH TARIK BERSAMA YB

APA DAH JADI DENGAN MAYC ?? BIAR LAH BELIA PIMPIN PERSATUAN BELIA

md ghazali bin shaari says: January 22, 2011 at 10:12 pm

saya baru saja menginap di wisma belia pada 2hb jan 2011 yang lalu terkejut juga perkembangan yang belaku banyak kenangan manis semasa belajar di bangunan wisma belia tu pada tahun 1985 kursus bahasa jepun. berkenaan mensyurat selama lima tahun tak diadakan rasa saya tidak mengapa tapi kena hantar lapuran kewangan tiap tiap tahun kepada pendaftar, macam mana pun pemimpin masih sah jawatan kuasa yang dilantik tampa melalui presiden tak sah disegi undang2. mensyurat walau pun 4 orang dijalankan pun sah…..kita tengok pekembangan seterus nya..

Reply Saiful Adly Bin Abd Wahab says: January 26, 2011 at 9:14 am

Mohon maaf. Saya tidak bersetuju langsung dgn pandangan dr En Md Ghazali. Terlalu jauh sangat menyimpang dr peruntukan Akta & Perlembagaan MAYC itu sendiri. So, harap dpt baca Perlembagaan MAYC sblm m’berikan komen. Jgn berikan gambaran yg tidak betul sekiranya kita tidak berapa faham. So, saya x berminat utk m’debatkan komen Sdra krn bg saya Sdra belum cukup faham bukan sahaja MAYC tetapi struktur atau tuntutan Perlembagaan mana2 persatuan di Malaysia ni. Kot persatuan tu ada 8 org ahli je, bolehlah korum 4 org utk mengesahkan mesyuarat…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: